onyttig hela helgen?

haha fy! vad min helg har varit onyttig, godis, hamburgare, läsk, chocklad osv. åh fan så skönt det ska bli och träna på tisdag och torsdag!

tidigare idag träffade jag angela, vi åkte runt och cyklade. snackade om allting. hade det underbart. fan så fint väder det var ute, synd att jag inte kom utanför dörren förän klockan var fyra... då det började bli kallt....

imorgon ska jag ner på stan med mamma och kolla på vinterjacka och vinterskor, och göra en del andra saker. tex som att hjälpa pappa lite, städa rummet hos mamma, osv osv. hmmm, ja. hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag har haft!


Kommentarer
Postat av: Julia

sv , det är bra! , nej men man måste ju ääta godis för att klara sig ? :S

2011-10-02 @ 09:35:21
URL: http://gulligtgodis.blogg.se/
Postat av: Annie

Fin blogg :)

Allt bra? :D

2011-10-02 @ 12:14:20
URL: http://annieelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0