NEW IN

kom precis hem från stan, ååh fy satan va kallt det är. är så glad att jag lyckades bestämma mej efter så många funderingar och val att välja mellan!!

Dakota Jacka
jag köpte den här, som jag hade tänkt från första början, men sedan så hittade jag massa andra. men pga av flera anledningar så gick jag över till den här och valde den! älskar fickorna och att den är så mysig. hoppas jag trivs i den, men som sagt så tycker jag att det är ett jätte svårt beslut att köpa en vinterjacka..

för jag har så många krav när det gäller just det, vill att jackan ska va snygg, varm, ha snygga fickor osv. och en söt luva! och min har allt det där, så den är perfekt i mina ögon. ni kommer förhoppningsvis få se en bättre bild på den imorgon, för den ser inte alls ut såhär som på bilden än irl. för jag har lite mycket att göra ikväll och jag är så sliten, så orkar tyvär inte visa er den ikväll. men som sagt, imorgon kanske! om jag hinner då så att säga. åh juste! glömde säga vilken fäärg jag köpte! och ja, de blev ju självklart den svarta. passar till allt, och den är snyggast? och så är den mest praktisk också

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Kul att du är med! :)

2011-10-13 @ 21:46:13
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Mimmi Naveed

Veckans blogg vinnarna har nu blivit utsedda!

Kika om du vann länkningen på 1200 bes! Puss

:)

2011-10-14 @ 00:19:42
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: matilda

var kommer jacka ifrån? :)

2011-10-14 @ 20:57:39
Postat av: janelle

sv till matilda: intersport :)

2011-10-15 @ 20:30:59
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0