laddar ner låtar & jobbar

tjenare läsare! nu sitter jag och laddar ner lite låtar till mobilen. och håller på och jobbar lite, springer lite framochtillbaka. börjar bli lite jobbigt så ska snart stanna kvar i köket! imorgon ska jag och angela förbi lager 157. 

det ska bli jätte kul! har aldrig varit där, och det är ju ny butik. det öppnades för ca sju dagar sedan. det sägs att det är jätte billigt där! gick in på deras hemsida igår och såg att converse kostar ca... 400 där! fan så billigt. riktigt kap!

och att jeans kostar hälften så mycket där än vad det gör annars. önska dock att dom också skulle kunna ha dollar store här, vet ni vad det är? brukar åka dit när jag är hos mormor och morfar. och när jag bodde i bollnäs så åkte jag dit... inprinsip varje helg.

det finns ju inrednings saker till rum där, tavlor, lite möbler, godis finns det också! och filmer, cd skivor och kläder tror jag också? hur som helst så älskar jag dollar store för det är så billigt och finns så bra saker där! lär nog älska lager 157 också, hihi :-)

vi hörs! 


Kommentarer
Postat av: fia

tack detsamma ! jättefin blogg :-)

2011-10-28 @ 07:07:18
URL: http://fiallovisa.blogg.se/
Postat av: eva

hej och tack så mkt ;)))

Du har det fin här med ju...Ja Lager 157 finns här med och det är jättebra! // kram

2011-10-28 @ 09:18:43
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Sille-Riin

Svar: Fina kläder du har i din lovebasket :)



Allt bra med dig :) ?



Kramar, Silluuu.blogg.se!

2011-10-28 @ 14:28:50
URL: http://silluuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0