jobbat stenhårt

åh fasen så trött jag är! och brrr... vädret imorse? inte kul alls! det var hur mycket minus som helst, det var till och med frost på gräset, jag kunde se luften när jag andades, alla hade mösser, vinterjackor och vantar.. precis som på vintern!!!!?? allt som fattades var bara en meter hög snö, några fler minus grader och proppade bussar.

tänk att det bara är minst två månader kvar till julafton! bara jag som är peppad? funderar dock hur jag ska överleva kylan... tänk om den här vintern blir värre än den förra? då blir det tufft.

pluggade skitbra i skolan idag, var på topp kändes det som? förutom min mensvärk... körde iallafall på en enkel outfit som jag ska visa er senare! vi slet med bilden i tre timmar, och SO:n i två timmar, och engelskan i två timmar. och ja, PANG sa det och skoldagen var slut...?

kändes att vi fick mycket gjort! och fyra redovisningar nästa vecka.. det är inte illa janelle! nej, nu kurrar min mage. ska ta lite flingor med mjölk och sedan ta en liten morot som jag har börjat gilla stenhårt nu.

bild jag tog i helgen som var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0