inte gjort så mycket

har inte gjort så mycket, mamma håller på och lagar mat så snart blir min mage glad igen. idag ska jag nog sitta uppe lite och kolla på serier jag följer (som jag vanligtvis inte brukar kunna kolla på) men eftersom jag är ledig imorgon (SCORE!) så får jag ju möjlighet till det.

idag körde jag på slapp-kläder för er som vill veta dagens outfit. jag hade mina ljusaste jeans, min tjocktröja som det står i love italia på och ett vitt linne under det. och så hade jag mina kära vita converse!

kollade iallafall på lite kläder, som jag fall lite för ♥ åh va jag vill shoppa just nu! men såhär är det ju när man spar till något speciellt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh vad mycket snyggt =D

2011-10-18 @ 23:23:44
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Gabriella Petkovic

snygga skjortor

2011-10-19 @ 14:04:25
URL: http://fashionsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0