inte direkt min bästa dag...?

skoldagen var bara tråkig och långsam så den ska vi inte ens tala om! efter skolan så skulle jag och angela åka till gottsunda centrum för att köpa ett par skor till mej, men som vanligt så ska jag alltid ha sån otur när det gäller sånt.. så jag upptäckte att jag hade glömt min plånbok hemma! så vi fick åka hem till mej (hos min mamma) men den var ej där, så jag var helt bombsäker på att den var hos pappa då!

så då gick vi till min pappa, men den var inte heller där.. så då tänkte vi att vi kunde åka ändå och lägga undan skorna, men några minuter senare kom vi på att vi inte vet om man får lägga undan skor.. och båda var helt slitna och hungriga, så hon tog bussen hem och jag gick hem.

det var min usla dag!!!! men ska ta och leta reda på min jävla plånbok så åker vi dit imorgon istället! haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0