HAPPY

HERREJÖSSES! är så sliten så det inte finns något ord för det. vi sprang upp och ner för trappor i ca två timmar om inte mer? hahaha och en av gångerna, så fick jag inte i reklamen i brevlådan, så jag stog och försökte trycka ner den och allt möjligt, men till slut gick dom i! men dem som bodde där skrattade åt mej...


för först vare helt tyst när jag kom men sen så hörde jag skratt när jag försökte få i reklamen i deras brevlåda... snacka om pinsamt haha! men det är faktiskt min första gång..!


åt nyss middag (som jag verkligen behövde!) med pappa och mamma! tidigare köpte jag lite godis och frukost till imorgon. har faktiskt haft en rätt så OK dag! är faktiskt rätt så HAPPY trots hur mycket jag slitit idag.


ikväll ska jag nog bara det lugnt. hoppas det går någon bra film på tv, men annars är det ju bara att hyra en! fick en liten kick och har suttit och lyssnat på jullåtar haha! bara för att jag längtar så in i tusan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0