gömörg'n

åt precis frukost, återigen väckte pappa mej. men antar att det var bra att han gjorde det idag så jag blir trött ikväll. tänkte sova över här, brukar annars bara vara hos pappa varannan helg. eftersom han pendlar och jobbar i söderhamn.

så det ska bli kul! ska dock bara hämta lite grejer hos mamma, kläder osv. sedan hade jag tänkt om hon och jag kunde åka och hämta min beställning! ska bli riktigt spännade och se hur kläderna ser ut irl.

justja! så har jag lovat er att visa bilderna från igår. vilket jag ska göra! men dem får komma upp ikväll då det är många... och jag har lite och göra under dagen. vi ska även tillbaka till den gamla lägenheten och städa där -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0