fläter

sitter i mjukiskläder och flätat hår. och vädret är väl helt ok iallafall. snackade nyss med angela, vi ska ses halv två och dra till mediamarkt för några små ärenden. så jag håller på och fixar mej, är snart klar! får se om jag låter er se dagens outfit senare!


fan att det är söndag idag, känner inte alls för att lägga mej tidigt, hoppa upp ur sängen av den illalåtande väckarklockan. vill inte ha skola, vill ha sommar! eller snarare så vill jag åka utomlands!


glöm inte bort min frågelåda! är online just nu, så jag svarar så snabbt jag kan på era frågor! det är jätte kul att ni har så mycket frågor ska ni veta, så var inte blyga för att fråga! :-) känn er som hemma sötisar.


lyssnar på en låt som gör mej så jäkla glad! som får mej på topp, och får mej att vilja le dygnet runt! älskar melodin, den är så glad i sej!!


haha usch så jag babblar på! måste nästan tråka ut er? ska fixa mej nu så inte angela väntar på mej i sista minuten och att allt blir en enda röra.. för det vill vi ju inte right!??!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0