fika time ♥

ska proppa i mej lite fika! åh HERREGUD vad jag är trött. somnade på bussen, haha inte lite pinsamt? vädret var kasst idag. påväg till bussen från skolan så spögregnade det, ALLT mitt smink försvann, min sjal, mitt hår, min jacka och mina skor blev dyngblöta!

 

nu ska jag ta en liten fika, och kolla på tv! sedan så ska jag ringa pappa och fråga en fråga! åååh vad jag skulle vilja ha en ORM! hihih. själv har han ju han haft fem stycken så det är nog inga problm's.


har fått lite klagomål om att mina uppdateringar börjar bli lite dåliga och att jag ska förbättra den. men då vill jag gärna ha lite tips ! får ju lite slut på ideér hallå. men satan vad jag är nervös inför imorgon, ska på interjuv. men det ska ändå blir så grymt kul!


har ni några frågor angående mej och min blogg? skicka en fråga på min blogresponse, och ni får svar snabbt!


Kommentarer
Postat av: Dellie ♥

sv: Tack dsm :D Jag har köpt den på New Yorker :)

2011-10-19 @ 18:21:56
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0