bilderna från senare idag

sitter just nu och snackar med angela i telefonen. undrar hur många gånger hon har sagt ordet "typ" i telefonen hahaha... tidigare kollade jag på en film, transporter 1. fysatan vilken bra skådelspelare människan är!

asså herregud! jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. men ska iallafall snart jobba lite med massa papper, tråkigt.se, men det måste göras! har ju ungefär 300 lägenheter som jag ska dela ut reklam till imorgon bitti! aa justeee! musiken i skolan idag, asså vår lärare är lite wierd! haha nej men han är skön... :-)

och så ska jag ju möta upp julia imorgon vid två tiden på centralstationen! det ska bli jätte trevligt att få träffa henne, det var så länge sedan vi sågs sist! så imorgon gäller det att ladda upp med jädra massa gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0