29 oktober 2011

good morning!
jag vaknade vid elva tiden, åt frukost och kollade lite på tv. efter frukosten så satte jag mej här. ska snart göra mej lite iordning för att gå ut med reklamen. va tur att det inte regnar ute idag iallafall! solen skiner ju

just nu är det repris på idol på kanal 4. så sitter och kollar på det, tycker alla är jätte bra! undrar dock vem som vinner. det verkar vara lite tufft för alla att rösta hehe! dem kör väldigt gammla låtar har jag märkt också! 

senare idag ska jag plugga lite, eftersom jag inte gjorde det igår! och ikväll kommer jag och mamma nog hyra en film, hittade nämligen en igår på headweb som jag jätte gärna skulle vilja se!

såhär mycket reklam ska man dela ut då:


Kommentarer
Postat av: Tilde

sv, tack så mycket! :)

2011-10-29 @ 13:34:40
URL: http://tilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0