24 oktober - mycket att berätta

kom hem för inte så länge sen, var hos pappa och fika lite. hade fått lite mer information om mitt nya jobb! skolan idag var lugn, alla nior och alla sjuor var borta. måste säga att det var en aning skönt! dem är i falun, åh jag vill också dit. första lektionen bestog av en film som gick i ca 1 timme och 40 minutes. det handlade om en liten kille som levde på 1983 talet.

då han hamnade i något gäng som var jätte snälla mot honom, sen kom en kille tillbaka (han hade suttit i fängelset i tre och ett halvt år) och då blev allting överstyr. han var ju rasist, så han tvingade med sej den lilla pojken och tre till. och ja, han var allmänt galen. fick dem att göra en massa, och så slutade det med att han mördade sin kompis som kom och "hälsade" på dem. och den killen var mörk, (antagligen därför han mördade honom)

vilken jävla idiot den mannen var, jag tycker han borde fått stannat kvar i fängelset jag.. störd film, ångrar att vi såg den! grejen var ju att det var massa annat konstigt. lilla tolvåringen grovhånglade med en femtonåringen som var med i gänget. herregud vilket emo hon va. hon var verkligen hemsk haha! hon hade svarta tänder... usch, glömmer aldrig den där filmen. fyfan

och jädrar vad filmen bestog av svärord alltså. i varendaste mening nästan. och ja, i början av filmen så skulle pojken till skolan, och när han kom dit så blev han så himla retad för sina byxor, av många, men mest av en kille som var mycket äldre än honom. då började dom slåss, så kom rektorn och smiskade dom med en piska. fyfan va elakt, förstår inte hur man ens kunde FÅ göra så på den tiden. är så himla glad att jag lever på den här tiden ! men ändå så tycker jag så otroligt synd om dom...

oj vad mycket jag har skrivit nu, och ni fattar säkert ingenting eftersom jag förklarar som en påse nötter.. haha i'm sorry.

ikväll ska jag nog försöka lägga mej tidigt, kunde inte sova inatt överhuvudtaget. förstår inte ens hur jag kunde ta mej igenom skoldagen!? nu ska jag iallafall redigera lite bilder. hoppas ni läsare sov gott iallafall haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0