vad var det som fanns i paketet egentligen?

oj, jag har helt totalt glömt bort och visa er vad jag fick med i paketet i onsdags! fick tre produkter från schwarzkopf och en dryck! då jag var med mamma på stan så hämtade ju jag ut det! minns ni det? 

och i paketet fanns det; dust it torrschampo, en läsk (magic) hette den! och ett schampo och balsam! har inte prövat produkterna ännu! inte heller drycken! men tänkte göra det nästa gång jag ska tvätta håret. så kan jag ju berätta vad jag tycker då! och drycken får jag väl pröva idag kanske? eller imorgon!

sitter just nu och fikar lite med bästisen på hennes balkong! vi sitter och snackar om lite allt möjligt. och har musik i bakrunden. vad är bättre än en fika och lite tjejsnack? 

synd att det är så kallt ute, men vi är inlindade i mysiga filtar! får se om vi drar ner senare ikväll till stan. kanske köper något gott eller bara hänger lite där?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0