suttit och drogat mitt nya the sims?

har suttit och drogat mitt nya the sims spel. och jag älskar det! det är verkligen värt pengarna. dock så är det mycket mer jag måste lära mej he-he.

oj! har haft jätte många besökare idag, trots att jag bloggat så lite..! men vad jag blir att ni gillar min blogg! mamma bakade jordgubbspaj för några timmar sedan, ååh vad gott det var!

mitt mellanslag på datorn funkar nästan inte, så det är lite jobbigt att skriva.. och måste ändå gå och lägga mej eftersom att ja... imorgon är det skola? fan va alla helger ska gå fort!

och stackars mej, har tappat bort min mobil någonstans här hemma.. minns verkligen inte vart jag la den! så nu får jag klara mej utan mobil, för avstängd ska den ju så klart vara i sånna här lägen....



Kommentarer
Postat av: therese

sv: tack söta du! :)

2011-11-14 @ 09:49:39
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: åh hihit ack så mkt :D!

2011-11-14 @ 10:24:41
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0