Sötaste hunden någonsin

Håller på och bakar just nu. Är snart klar! Hittade en bild på datorn, (på mig och Pix för några veckor sedan)! Sötaste hunden någonsin är hon :-D

När jag bakat klart så ska jag rensa garderoben lite medans så att chockladbollarna blir lite hårda! Och när klockan slår 21.30 så börjar en film som jag hörde skulle gå idag! Minns inte vad den heter, men den lät väldigt spännande och det lät som en komedi, tror dock jag har sett den förut men det gör väl inget ;-)

Den handlar om en mamma och dotter som en dag byter kroppar (omedventande) och så får mamman gå i high school och vara dottern, och dottern får vara mamman (vet inte om det är för bara en dag eller mer) men kolla ni! Det ska jag göra!

Haha det känns som om jag har skrivit väääääldigt mycket om filmer idag, men det har ju gått typ tre filmer idag? :-O




Uppdate: Hon kanske ser stor ut på bilderna, men hon är imellan storleken av hundar) Mer åt "mindre" hållet :') Föresten, visst ser det ut som om man har våfflat hennes hår på öronen? :-D Haha men hon har faktiskt så naturligt! Så himla sött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång är du? , du ser gannska lång ut^^

2011-12-01 @ 17:07:05
Postat av: Anonym

hur skulle du förklara din personlighet ?

2011-12-01 @ 17:18:01
Postat av: Anonym

1. hur har du fått så bra hy? eller har du det naturligt född?

2. hur gammal är du?

3. håller du på med några sporter?

2011-12-01 @ 17:18:16
Postat av: Anonym

Har du något husdjur?

Har du tips på någon bra frisyr för långt hår?

Vad använder du för smink?

Har du pojkvän?

Hur länge har ni vart tsm så fall?

2011-12-01 @ 17:19:20
Postat av: Anonym

vad använder du för smink?

Märken osv om du pallar xD

Tips på någon bra foundation nu till sommaren då det är varmare än vanligt?

2011-12-01 @ 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0