slutade tidigare

idag skulle insprinsip hela skolan till fyrishov.. men vi kände inte för att visa upp oss i bikini så jag och angela var och jobbade lite i skolan. ska snart fika lite och sätta mej vid tv:n! känner för att bara koppla av...

sedan ska jag plugga lite och så slutar det väl med att jag drar igång med the sims igen. men har lite samtal jag måste ta itu med, och lite papperarbete när det gäller bloggen.

haha juste,
vi var så ensamma på våningen i skolan jag och angela, så alla lampor släcktes och vi satt i ett litet rum. haha, och så hörde vi någon dörr som öppnades på glänt, vi såg också några skuggor. så då stack vi, vågade inte vara kvar där haha! så rädd som man är.

här är två bilder från när jag spelat the sims:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0