köpa julklapp till mej själv?

 

Bästa plattången!

 

åh har suttit och drömt om den här ändå sedan jag såg den i affären. den gör så jädra fina lockar så det inte går och förklara. bara visa. och jag vill så gärna ha den! min plattång som jaghar är för liten för att göra lockar. dessutom vill jag ha stora lockar! tänk er, en himla fin svart klännig som visar ryggen mycket + höga röda klackar, stora lockar, lösfransar, nylonstrumpbyxor så man ser lite brunare ut. och en helt amazing fin sminkning!? går det att motså? NEJ.


så funderar på om jag ska köpa denna i förväg till mej själv, eller önska mej den i julklapp. vad tycker ni?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

köp den

2011-11-15 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0