Kollat igenom gamla skolkataloger

Snart ska jag och mamma åka förbi affären och panta lite pantflaskor som ligger och skrotar här hemma. Så ska vi köpa lite ingredienser till ikväll! Jag ska baka chockladbollar, har varit så sugen på att baka hela dagen nu..

Just nu går det iallafall en film på tv som jag sitter och kollar på samtidigt som jag smaskar på muffins och lite julmust. Tidigare satt jag och kollade igenom gammla skolkataloger (från 2003-2009) som jag hittade när jag städa mitt rum. Det var så himla kul att se! Blev lite tårögd av hur snabbt tiden gått. :-(

Det var inte länge sen jag satt och kladdade när jag åt mat, lärde mig första stegen, lärde mig de första orden. Det var inte alls länge sen jag sa "tattataren" = trottoaren, "jag vill inte ha pongobitt" = jag vill inte ha pommesfrittes" osv. Kallade faktiskt mig själv för "lell" haha.. Och min kusin som heter Nathalie kallade jag för "LI"! ;-)

Haha ååh vilka tider! Fan va tiden bara rinner förbi! Det går för fort!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0