JUST NU

kom precis hem från skolan, jag och angela blev kvar omedvetande av tiden. sedan märkte vi att det var ovanligt tyst i skolan. så jag tog upp klockan och den var 14.35.

haha angelas reaktion var "va!? men... klockan måste gå fel!!!" då kollade vi på klockorna i skolan och det var samma. just nu sitter jag och tittar på tv, väntar på att pappa ska komma hem. är så himla hungrig! skulle egentligen kunna gå till affären eftersom den bara ligger 100 meter härifrån. men jag orkar inte, för det är så kallt och mina ben orkar bara inte.

ska kolla om vi har fil så kanske jag kan ta flingor med fil istället för med mjölk. behöver verkligen få i mej något! försökte göra ett videoinlägg, men allt blev bara fel. antingen blev det för långt, eller så babblade jag bara på om ingenting, eller så hade jag ingenting att säga och gav till slut upp. :-p

så det får dyka upp en annan dag istället! idag hade jag lockar i håret, inte så värst "många" lockar, men det var helt okej. dem höll iallafall rätt så länge och jag var nöjd med dem. nu kurrar magen!!



Kommentarer
Postat av: Jinni

Första avsnittet av Scrubs, såg det igår, vet inte hur många gånger de har börjat om med den serien. men den är bra.

Jag sitter på jobbet och är för kall för att vilja gå hem. Men nu måste jag nog det. :P

2011-11-16 @ 18:50:57
URL: http://www.whatiwant.se
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-11-16 @ 19:26:29
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0