gokväll

oj.. vart tog tiden vägen? först satt jag och kollade på några filmer som gick på tv. och sedan var jag ute med reklamen. och nu har klockan slagit 19.30? hade helt glömt bort bloggen.

just nu sitter jag iallafall och rensar mailen, och mamma håller på och fixar smeten till mej. jag ska nämligen baka chockladbollar! har varit så sugen på det ända sedan i tordags då jag och angela började prata om bakning. hihi, jag älskar att baka!

är helt slut nu, så ikväll efter bakningen kommer jag spendera min kväll med mamma i soffan och så kommer vi ligga och kolla på en film och mumsa i oss chockladbollarna! familjemys ♥


bild från i somras med julle tulle, åh vad den glassen är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0