DET SNÖAR UTE!!!

Skulle precis tvätta håret då mamma ropar "det snöar ute!". Hoppas verkligen inte att det håller sig.. Vill verkligen inte ha snö just nu, pga av att jag åker ju buss till skolan och den bussen jag åker med brukar många vara på. Så varenda vinter blir den full om och om igen så om man har riktigt otur kan man få stå ute och frysa i kylan i ca en halvtimme...

Men om jag inte tänker på det så älskar jag att det har kommit snö! Jätte kul! :-) Men inom kort har nog vi alla tröttnat på den ha-ha.

Här är en bild från förra vintern, när jag och en vän var ute och fotade i närheten av någon skola. Ps. Jag var nybörjare med kameran då, inte världens vackraste bilder om man säger så haha. Jag visste heller inte hur man redigerade sååå DON'T JUDGE ME!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0