Blåbärspaj

Pappa är och handlar. När han kommer tillbaka blir det middag och så ska jag baka blåbärspaj efter det! Mums vad gott, det var väldigt länge sedan jag åt det. Och jag kanske förtjänar det efter mitt hårda pluggande? Dock så är jag inte klar än. Är jätte nervös för att jag inte ska klara provet, så jag tänker träna arslet ur mig.

Duschade för inte så länge sen, nu är håret uppsatt i en virvel! Så blir håret lockigt imorgon. Perfekt! Älskar lockar. Det är så fint. Gud va skönt det har varit med studiedag idag, gått runt osminkad osv.



Kommentarer
Postat av: klara

ååh, blåbärspaj! avis

2011-11-30 @ 21:03:30
URL: http://enwebblogg.webblogg.se/
Postat av: Haidi Jakobsson

Godmorgon hihi, ska du se julkalendern idag? :'D

2011-12-01 @ 06:49:19
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Anonym

Hur fixar du ditt hår? Är verkligen avundsjuk!

2011-12-01 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0