är det försent att säga godmorgon?

godmorgon på er! eller är det försent att säga godmorgon?

vaknade klockan tio, men sedan fastnade jag framför tv:n. det var lite gammla filmer på tv som faktiskt var bra. och nu är det "behind the scenes" av alla filmer med twilight. det är faktiskt kul att höra vad de själva tycker.

juste, har fått massa frågor om jag kan visa min hårvideo som jag har gjort. och jag vet inte.. den är rätt så dålig, tänkte att jag kanske skulle visa den nästa helg istället. då jag kan visa från grunden!

idag ska jag bara ta det lugnt, orkar inte göra så mycket efter en hel skolvecka. ska kanske träna lite i gymmet här hemma (om jag orkar.) igår kollade jag på karate kid som gick på tv 1000. den var riktigt bra, men jag hann inte kolla klart för den skulle sluta klockan fyra. och ville inte vakna så sent idag bara för att det är helg..

många frågar varför jag inte använder min systemkamera längre, och varför jag aldrig lägger upp dagens outfit längre. JO, för att blixten på kameran har slutat fungera, så jag får använda min digitalkamera istället, och den är så bra.. men på jul får jag ju min kamera! canon eos 600D. kärlek!


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Superkul att du är med på dagens blogg tävlingen!

Va gärna med på en tävling där man vinner 4 produkter från Gunry ( OBS! AVSLUTAS OM 1 TIMME )

Klicka på länken för att vara med:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-produkter-fran-gunry.html#comment

2011-11-12 @ 14:50:42
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Sara

Men kameran är väl rätt bra utan blixt också eller? :) Dock ingen höjdare om man skakar som en jävel (jag gör det) haha.

Pizzan såg för övrigt rätt snuskig ut :o

2011-11-13 @ 03:29:05
URL: http://ekeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0