Adventsfika innebär... 2dagar kvar!?

Hej på er! :-D

Idag är det ju fredag, underbart!! För det innebär VAMPIRE DARIES. Och att det är första advent om 2 dagar! Kom ju hem runt två tiden, och det är ju repris på tidigare avsnitt på vampire diaries jag inte sett. Så nu ska jag slå på tvn och glo! :-D Åååh vad jag älskar det programmet, är helt förälskad! ♥

Precis efter bgn hade vi adventsfika i skolan. Det var helt släckt ialla andra rummen, och så skulle alla gå ner i matsalen. Haha det luktade pepparkaka ända till tredje plan! :-o Och så fick vi glögg och så var det ljus på varenda bord. Haha vad gulligt! Men varken jag och angela ville ha så vi gick och jobbade istället :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0