5e november 2011

godmorgon!

alltså jag sov inte ett dugg bra inatt!! hade jätte ont i nacken osv. brukar alltid ändra "sovställning" typ att jag har huvudet där man egentligen ska ha fötterna. eftersom jag gillar variationer hehe. kan inte sova på samma ställe jämt.. har aldrig förstått riktigt varför!

julia åkte nyss hem. vi hade det verkligen jätte mysigt igår! vi kollade på en film och åt mango, hallon och vanilj och chockladglass och hade drycken hallonsoda brevid oss!

tänkte kolla på en film till igår, men det blev alldeles försent. så istället låg vi och läste aftonbladet och snackade i telefon med en vän! haha fan va spårat det blev...

idag så gick vi upp vid tio tiden, åt lite frukost. sedan fixade julia sej, och så snackade vi lite om åre när ändå hennes mamma kom förbi. hoppas verkligen att det blir ÅRE!!! på sportlovet eller påsklovet ska vi åka!

det ska bli så jädra kul! är redan laddad! hihi! nu ska jag börja fixa mej lite, måste duscha, sminka mej, och sedan ska vi gå ut med reklamen.


bild från åre, fyfan va gootttt!!!! MUUUUMSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0