27e november 2011, första advent!

God morgon! ♥

 

Herregud vad det blåser storm ute! Idag är det ju första advent!! Någon som har tänt första ljuset? Själv älskar jag att det inte finns snö just nu, men det vore kul om det var det på julafton. Mamma snackade nyss med mormor och morfar som bor i hudik. Och dem har fått lite snö! Såvi får väl se om snön "orkar" ta sig hit. (Haha.) ;-)

 

Själv så kommer inte min söndag bli så spännande. Jag måste sätta mig ner och plugga så mycket som jag tyvär ligger efter... Men jag hoppas verkligen att ni får en bättre första advents dag än mig! Föresten, har ni julpyntat någonting än? :-D




Kommentarer
Postat av: Olivia

har lagt till dig på bloglovin nu :)

2011-11-27 @ 13:20:22
URL: http://oliviastener.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0