26e november 2011

Godmorgon! ♥


Vilket härligt väder vi har här idag! 8 plusgrader och strålande sol.. Härligt! Åt precis brunch, lax, potatis och romsås! Hur gott som helst. Det var så länge sedan jag åt det, så det blev en bra start på dagen!:-)


Ska fixa mej lite snabbt. Mamma  och jag ska nämligen åka till stugan och fixa lite saker och hämta lite kläder vi glömt där sen i somras. Filmen vi såg igår, var "Bad Teacher". Denvar faktiskt riktigt dålig haha. Men den slutade bra!  Men filmen var inte riktigt som jag tänkt mig... Rollen som Cameron Diaz spelade var bara ute efter en rik man som kunde ge henne pengar till en bröstförstoring.. Även fast hon var så elak mot allt och alla. Så är den faktiskt värd att se! :-D


arkivbild från sommaren 2011.

Uppdate: Texten blev i ett helt annat typsnitt och storlek. Jag vet inte varför. Men ska försöka fixa det! FIXAT!


Kommentarer
Postat av: pasnfxhasku

Ogaxu humu, go cis anano i umesi wilob bi reqi I!!

2012-10-16 @ 14:15:23
URL: http://www.ezinamipe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0