22 november 2011

Hello! :-D

Sitter och kollar på one three hill. Skulle egentligen stannat kvar längre i skolan och tränat men Angela har ju mens. Kanske tar och tränar lite här hemma istället. Får se om jag orkar. Åååh vad jag längtar till imorgon! :-)

Ska nämligen fixa ögonbrynen imorgon. Ska färga dem, och noppa lite hos en salong. (Orkar aldrig göra det själv). Jag drar så försiktigt så det gör ännu ondare än om man skulle dra snabbt. Så då blir det mycket lättare att göra det på salong. Haha kommer ihåg när jag skulle sova hos julia, så färgade jag och noppade ögonbrynen, jag tyckte det gjorde så ONT att jag blev helt röd i ansiktet och faktiskt grät! :-o




Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: åkte ingen buss idag, det kanske var någon som var likt mig? :DD

jag bor här i nödinge - göteborg - ale - ...

2011-11-22 @ 18:53:01
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0