så jävla trött, vill bara lägga mej ner..

kom hem för ett tag sedan. är så himlans trött pga alla dessa prov idag, plus värmen som tar av en energi:n! blir helt galen, vill bara ligga ner på någon kall säng och vila ett tag. bara blunda, drömma mej bort i mina egna tankar.

och sen vill jag gå upp och ta ett glas saft, men jag har så mycket att göra. måste städa mitt rum (som jag tyvär ännu inte fått överstökat) och så måste jag fixa fram kläderna jag ska ha till imorgon (då min kusin har studenten, och jag har ledigt från skolan  fan va chill 

hahah, egentligen har vi ju idrottsdag för tredje gången i morgon, haha det är ju bara sånna dagar vi har i skolan nu för tiden? för om en vecka så ska vi ha kunskap kamp, då den andra skolan tävlar mot våran. vilket jag tycker är skrattretande för vi är bara knappt tvåhundra elever, medans dom är sju hundra ungefär? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ks uppsala är bara 500 >.<

2011-05-31 @ 17:24:07
Postat av: janelle

sv: gumman, jag har gått i den där skolan. plus att det står på skolkatalogen är dom är typ runt 680 ;) och det lär ju ha ökat elever..? fail där vännen!

2011-05-31 @ 17:26:14
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är inte hela skolan som ska tävla om du tror det, det är ett par elever som tävlar i varje gren sedan hejar resten på.

2011-05-31 @ 19:06:07
URL: http://ebbacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0