oj förlåt! somnade igår...

när jag kom hem igår från affären så somnade jag i soffan en liten stund och sen såg jag att mamma hade tagit över datan 

iallafall, kom precis hem från angela. åkte dit direkt efter idrottsdagen. och jag är helt slut! jag och angela har sprungit det fortaste vi kan typ fram och tillbaka över gräsplanen på studenternas ip.. hahah ;PPPPppPPPppp

ska äta pannkakor nu och sedan måla naglarna och plocka upp mitt rum som jag lovade henne! juste, fick även prata lite i micken över hela studenternas.. men jag var ju jätte snäll!? "lycka till allihopa!" :)

oj! glömde nästan.. idag är det ju fredag den trettonde. någon som fått otur än? själv så har jag inte fått det! det här måste nog vara första gången som det varit fredag den trettonde och jag inte fått otur! känns riktigt skönt faktiskt. jag kanske inte har berättat att en av mina hamstrar dog fredag den trettonde? minns tyvär inte vilken månad det var. men jag tror jag stog och pratade med min kompis och sedan så kollade jag i buren och där låg han död..
men här är bilderna från igår:

man måste ju vara lite oseriös ibland också..

värsta fail bilden HAHAH... fattar knappt själv hur jag gjorde det där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0