nere vid fyrisån

godmorgon på er alla!

nu står jag här med mina kamera i handen och ska strax plåta allihopa, vilket alltså kommer ta tid heheh. är lite nervös för jag har faktiskt aldrig gjort det här förut. men det kommer säkert gå bra, bara dom lyssnar på vad jag säger hahah!

och angående uppdatering så kanske det inte alltid kommer bilder till varenda tidsinställda inlägg, så ni är beredda på det. för jag har inte direkt några intressanta bilder att lägga ut? fast då och då så dyker det nog upp en bild med i något inlägg ska ni nog se!

 

en bild jag tog från google, det är fyrisån. fast den är ju längre men det här var en del av den!


Kommentarer
Postat av: elinochamanda

sv: visst, läger till dig så kan du lägga till oss med :)

2011-05-21 @ 10:46:39
URL: http://photobyea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0