i'm into you - lyssnar på nutid världens bästa låt och städar rummet!

håller på och fixat i rummet, plockar undan massa, lägger saker på rätt ställe, tar bort damm på skrivborden osv! och ska väl strax till pappa, han kommer och hämtar mej klockan sju.


det jag tänkte på var att, om man krusar/våfflar håret och sprayar det varje dag. trots att man har skydd mot det, så kan det väl ändå slitas otroligt mycket. har gjort så mot mitt hår i över ett år nu, och börjar tveka om jag ska forsätta? för jag vill ju ha mycket längre hår, vilket inte kommer gå om jag forsätter förstöra det..?


eller, är det så? har jag rätt? säg till om det är fel, för jag behöver liksom "hjälp" nu kära läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0