ibland går saker och ting för långt när det gäller mej och julia

är inne på fejjan Facebook-logotyp nu och chattar med julia, och när det gäller saker och ting, som vårt skrivande, pratande, skrattande. så kan det alltid gå för långt. precis som nu.

det är det som är så himla avkopplande, man kan sitta hemma och skriva med tjejen och ha det riktigt roligt med någon som sitter på andra sidan av yttre mysteriumet.

hmmmm.................... nej, jag vet inte vad jag håller på med. vad skriver jag egentligen? hur som helst, vi har kul. nu ska jag va tyst. och stoppa mina fingrar från allt detta skrivandet. SÅ. det var allt, tack för mej ang detta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0