jag är tillbaka med bloggningen, och helgen med tjejerna var galet underbart

är tillbaka från "pausen" nu. det var inte dugg skönt, saknade bloggen jätte mycket :( helgen har varit galet underbar! vet knappt vart jag ska börja!

fredag: åkte till pappas kompis och var där och firade pappa med sällskap med massa olika mumsbitar, sedan kom jag hem sent, gick och la mej nästan direkt.

lördag: gick upp tidigt, åkte till fyrisån och började fota tjugo lag. sedan kom det fler och fler i jämna mellanrum. det var ett lag som hette "älvorna" som jag tyckte var grymma, hahah ååh vad dem bjöd på sej själva! ska självklart visa bilderna jag tog, eftersom att de ändå ska upp på fejjan så lär ju jag få lägga ut dem här på bloggen?

visar bilderna nästa helg! pappa har de på sin data, så kan inte få tag på dem just nu tyvär..

forsättning (lördag): senare vid tre tiden så kom julia och katja dit, dem var där ett tag! och vi tog lite fika som vi fick gratis (för att jag var delaktig i att hjälpa med fotograferingen) och sedan så mötte vid angela vid biografen och köpte biljetter, och så åkte vi snabbt till mej och fixade oss. och tillbaka dit och kollade på PIRATES OF THE CARRIBEAN I 3D! oooh, det var awesome ♥

senare åkte vi hem till katja (jag,julia och katja dårå, angela åkte hem) och så snackade vi lite, tog bilder. och ajg stylade även mina leggings hos henne, kan visa bild på det imorgon efter skolan!


och idag var jag med katja, vi cyklade runt och köpte lite godis :) så satt vi på en bänk och snackade och tog kort på varandra, hahah.. det har verkligen varit mysigt och g4let underbart! älskar er tjejer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0