hahah, lite pinsamt?

kom precis hem från angela! och nu åt jag lite pannkakor och ska snart packa till pappa, tandborste osv! sedan ska jag städa upp min svinstia som kallas rum egentligen.

idag i morse, så hade vi gympa. så då gick jag och josefina till mission kyrkan (där vi brukar ha gympa) men NÄ, ingen kom. vi skulle alltså, tydligen inte ha gympa där..? gått i helt jävla onödan hahah. när vi kom tillbaks så sa våran lärare att vi hade det i stadsskogen. hahah, så jävla pinsamt 

iallafall. ska försöka blogga så mycket jag kan ikväll, eftersom att ja. det kommer inte kunna gå att blogga hos pappa, och varför får ni veta senare ♥

 


bild från igår

Kommentarer
Postat av: josefin

sötnos, saknar dig som fan <3

2011-05-06 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0