H3LT G4L1

vet att jag har sämre uppdate på min blogg numera. men jag har ett liv. och orkar inte uppdatera om vad jag gör hela tiden. så från och med nu kommer det komma minst två inlägg per dag. kanske inte ens det?
och grejen är, jag bloggar för min egen skull. inte för mina läsares skull (ta inte illa upp), för så är det. varför ljuga? och i sommar, framförallt. så kommer jag knappast ägna mig en blick åt datan. bara mobilen och kameran som gäller i sommar!
och om ni inte vill läsa min blogg pga av att jag kommer uppdatera mindre, så är det ert problem.
vet att jag har sämre uppdate på min blogg numera. men jag har ett liv. och orkar inte uppdatera om vad jag gör hela tiden. så från och med nu kommer det komma minst två inlägg per dag. kanske inte ens det?

och grejen är, jag bloggar för min egen skull. inte för mina läsares skull (ta inte illa upp), för så är det. varför ljuga? och i sommar, framförallt. så kommer jag knappast ägna mig en blick åt datan. bara mobilen och kameran som gäller i sommar!

och om ni inte vill läsa min blogg pga av att jag kommer uppdatera mindre, så är det ert problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0