godnatt...

har legat i sängen ett tag och kollat på tv, försökt att glömma bort allt.. men det går inte. pressen kom närmare, jag sjunker, trycks ner. jag orkar inte. jag står på knän, ingen tar upp mej.. jag behöver hjälp. ingen hör.

ropet är som en röst med ett språk som ingen förstod.. är tvungen. kan inte, måste. orkar inte..

godnatt mina kära läsare, mår bara så dåligt av personliga anledningar. och om någon skulle bry sej så skulle det allt bli bättre, men jag döljer det så bra med ett svagt leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet blir bättre. Jag lovar att det blir bättre! Men de här "deppiga stunderna" då allt känns skit finns alltid och kommer alltid att finnas. Tänk på dem du älskar, dem som älskar dig. Typ din familj & vänner ?

Framför allt, ändra dig inte för nån annans skull. Du är fantastisk som du är Janelle .

2011-05-05 @ 22:13:04
Postat av: Clara

söt blogg ^^

följ gärna mig via bloglovin så följer jag dig :)!

2011-05-06 @ 07:28:25
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0