eurovision song contest

har nämligen sett på flera bloggar, fejjan och bilddagboken att folk skrivit att eric sáade kom 3:a (vilket är jätte bra ju!). jag glömde nämligen kolla, eller faktiskt så hade jag inte tid till det. och den där tävlingen tar så satans lång tid och jag har inte tålamod till att sitta och vänta så länge på ett resultat! :PPpppp men själv tycker jag att han skulle ha vunnit.

 

eftersom att jag tycker han är jätte duktig, posetiv och han har talangen. men hans låt, är så pinsam hahah. fast alla hans fans när ju ligga på golvet och gråta nu när han inte har vunnit? hahah, dom stackarna då :(

 

men vad tycker ni då bloggläsare? vann den rätta personen? eller skulle eric sáade ha vunnit? 



Kommentarer
Postat av: jenniii

eric saade skulle vunnit, han va så jävla bäst o het :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0