ang bloglovin

just nu har jag 21 premunanter! men jag har faktiskt inte haft ork och leta efter folk som vill följa min blogg hahah? det gör jag inte nu heller. men tänkte bara säga lite snabbt att, det är bara att kommentera om ni vill att jag ska följa er blogg och ni min!

ska alldeles strax äta lax, med en super god sås till och potatis. ååååh, vad hungrig jag blev nu hahah!

bloglovin

klicka på bara...

och så har ni säkert sett hur många frågor jag har fått på min frågelåda? underbart! forsätt så, jag är online där just nu och sitter och svarar på en massa frågor. och jag svarar ju helt ärligt. så det är bara att fråga på! det måste ju säkert finnas något ni undrar över mitt privatliv (alltså det jag ej skriver i bloggen), min skola (vilket några har ställt frågor om redan) och om mej och min blogg, min familj osv! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie & Ronja

Jarå det kan vi men har en blogg med en kompis som jag är skriver mera på så följ den i stället ;)

2011-05-16 @ 19:14:19
URL: http://erikssonochbystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0