ååh fyfan vad trött jag är.

har varit trött hela dagen idag, höll till och med på att somna påvägen till gränby, och fattar knappt hur jag orkade gå hem därifrån? men jag lyckades ju, och fick med mej lite shopping som jag visar alldeles strax! lika så med dagens outfit 

senare ikväll ska jag till pappas kompis, vi ska äta lite middag där och sedan så ska vi äta lite tårta för att pappa fyllde år för någon månad sen! och efter vi har varit där så åker vi hem och jag blir kvar hos pappa hela helgen! och internet funkar fortfarande inte där, så att vi får höras med lite tidsinställda inlägg då och då. och sedan på söndag så kommer ni få en riktig bildbomb från helgen

här är det som kommer hända under helgen iallafall:

imorgon: jag ska upp tidigt, vid åtta tiden och stå i två timmar och fota 45 lag vid fyrisån. och när jag är klar med det så ska jag och julia träffas, men vet inte när ännu eftersom jag ska ringa henne ikväll  och vi är säkert på stan eller åker någonstans.

söndag: jag ska träffa katja, vi kommer väl cykla runt heheh  har alltid kul med den bruden!


och bild från nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0