vi har roooooligt!!!!!!!!!!

hahahahah! har suttit med nattis och visat henne ett program (som hon har på datan men ej visste om, men nu vet hon det! och nu kan hon och hennes familj verkligen roa sej på ett annolrunda sett! har nämligen haft det här programmet själv i fyra år, slutar aldrig skratta tills jag får magont.;))

vill ni ha ett riktigt jävla gott skratt som förlänger livet? haha,
ni kommer vara odödliga efter att ha kollat de här bilderna:
nämen oj nattis, charmigt! ;)
nej, jag är absolut ingen myra! :)
hihihihi, vi fick en kanin till besök! :)
janelle: hahaha, nu kommer jag och äter upp dej!
nattis: hahaha, va ful du är!!!
kolla min lilla mun! :)
nämen oj!? hm.... luktar det här inne eller?!
nattis: ja, jag pruttade!!!:)
janelle: NATTIS!?!!?!? VA SA DUUU!!?!?!??!!
nattis: HJÄÄÄÄÄÄLPP!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket program? :)

2011-03-19 @ 15:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0