snart kommer mamma hem

förlåt för dålig uppdatering. men vad ska jag skriva? det enda jag har gjort nu är att jag har pluggat och läst lite i boken! sedan har jag suttit och sjungit, även gått omkring och dansat, hehe! :)

strax kommer mamma hem, hon är just nu nere på apoteket och ska köpa b-vitamin och c-vitamin till mej! vilket jag verkligen behöver, c-vitaminen är viktigt för immunförsvaret, skyddar både mot virus och bakterier, medverkar vid sårläkning, minskar blodets kolesterolnivå, verkar som ett naturligt laxermedel, stärker cellerna!

och b-vitaminen är bra för naglar, hud och håret (på huvudet)! det gör så att naglarna, huden och håret blir friska och starka! bra va? :) just därför vill jag ha både dem vitaminerna! och snart kommer mamma hem med dem, ska nog äta en eller två varje dag.


hon kommer även hem med mitt paket! saknar även några andra paket.. men dem är väl sena (eftersom de är från hm!!!!) hm's system verkar jätte segt. blir riktigt irriterad.


det fick bli denna bild (ja, den är tagen av mej..)

Kommentarer
Postat av: johannahtuolja

SVAR: det var en tävling. man skulle gräva i olika skålar med en massa klet. sista skålen var sågspån. så ja du ser hur man såg ut på händerna ;)

2011-03-23 @ 17:45:18
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0