snart är det dags för öppet hus i skolan

ååååh, idag har vi öppet hus i skolan.. eller ja, snarare. om minst en halvtimme redan så ska jag sticka till skolan igen. vi ska alltså jobba i skolan på kvällen, för vi ska visa alla andra som kommer på besök hur "duktiga" vi är och hur vi jobbar osv. usch va hemskt!!!

men, vi blir lediga imorgon! så då ska jag defenitivt gå :) hade gått annars ändå.. men skitbra att vi är lediga imorgon ju!? det innebär = sovmorgon:)

gud va skönt! nu ska jag börja fixa mej lite och byta om. sedan ska jag nog äta något lite mer och så åker jag! då vi hörs när jag är hemma igen! vilket blir klockan sju ikväll..

tre bilder som vi tog tidigare idag i skolan. toffs

Kommentarer
Postat av: linnea

haft en bra dag? :)

2011-03-31 @ 16:59:49
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötis

2011-03-31 @ 19:57:42
Postat av: josefin

jag kan tyvärr inte träffas imorrn , men tisdag? <3

2011-03-31 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0