janelle hatar/älskar

jag tänkte göra en lista på tre saker jag hatar just nu samt tre saker jag älskar.

..uppdateringar! gillar inte när bloggare inte har bloggat mycket alls under en dag! då blir man ju gaaalen! och det är extra kul om det har hänt något "stort" och dom bloggar om det!

..att ha pengar! utan pengar känner jag mej handikappad, och det känns som att man är fast. och inte kan shoppa något eller göra något alls nästan!

..att kunna cykla. nu när nästa all snö är borta och man kan nästan ta sej någon stans med cykel! det är härligt, och man får den där sommarkänslan och tänker att det faktiskt inte är så långt kvar nu till sommarlovet.

..bloggtorka. haha halva anledningen till att jag gjorde denna lista. man har så många tankar och saker att berätta och man vill så gärna skriva ett inlägg i bloggen, men kan inte omvandla tankarna till text!
..rastlöshet. lätt till att man blir rastlös under lovet och fasnar framför datan halva dagen. tillslut lessnar man på datan, och har kollat på alla filmer man har, vad ska man göra då? jo då blir man sugen på att småäta. dålig vana som vi alla har.
..folk som glor. jag hatar när folk, på stan, bussen eller vart som helst! sitter och stirrar på en! det är så himla irriterande! gillar det inte alls. har dom ingen respekt för folk eller liksom!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0