hemma från gränby centrum

åt precis pannkakor och kollat lite på tv! åkte ju som sagt till gränby centrum! visar strax vad jag shoppade!

måste först packa och bli så jag inte bara springer hit och dit i sista minuten! får absolut inte missa bussen.. fast det är typiskt mej att vara ute i sista minuten haha! men det får inte bli så nu..

apropå det, så är jag jätte nervös inför att åka tåg själv på söndag! har aldrig åkt själv (och tycker det är så komplicerat med det där systemet osv..) heheheh... ni får önska mej lycka till! 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Lycka till! Det kommer gå bra och sen får du komma till mig så det är ju super! Du kommer och sover över nästa helg va? Du har inte glömt hoppas jag :)

2011-03-11 @ 16:41:59
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0