varit nere i åreby

oj, lite surt med dålig-bloggning där va? har precis kommit tillbaka från åreby (var nere där och shoppade lite och åt på resturang osv)

köpte tre plagg som jag blev så grymt nöjd över! köpte en klänning (superfin!), blus (skiiitsöt!) och ett linne med skitsnygg rygg ;-) men det som är synd är att jag glömde min kamera sladd så kan inte visa er det! får
visa er det på onsdag då jag kommer hem istället!

likaså med det jag köpte från dollar store! :-) och vet ni vad? när vi var påväg hem från byn så åkte vi förbi minst 30 drag-hundar! ni vet sådanna som drar folk med släde på vintern och tävlar?

vissa av dem har blå ögon osv. så jävla fina var dom! men dock så såg en av dem väldigt arg ut och han var den
enda som inte skällde (och det såg ut som han ville utamana mej eller något sånt) hahah scary... 

men det jag tyckte var synd är att dom var i burar hoppas bara att dom får vara ute imellan åt!!

Kommentarer
Postat av: linneafalk

SV: hehehe nej :D allt bra ? kram!

2011-06-21 @ 12:59:41
URL: http://linneafalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0