riktigt jävla tuff promenad idag...

sitter och kopplar av med en liten glass. åt precis lite tacos. och innandess så vandrade jag och kajsa till affären för vi skulle handla tacos då, och det var så ansträngande! det var väl typ 3 km dit!?


och det var nedförsbacke dit (som faktiskt blev jobbigt efter ett tag) och sedan när vi hade handlat klart så var det ju uppförsbacke. men innan vi gick upp så vilade vi på en bänk ett tag och det här blev våran konsveration:


jag - asså ÅÅH nej jag kommer inte klara av att GÅ UPP dit, det är så jävla långt


kajsa - hahahh jag önskar att det började regna för då skulle han kunna komma och hämta oss (eftersom det är en bra anledning) ;')


jag - hahahah ja ellerhur! fast... vi försöker klara det ändå. O.o


kajsa - haha jovisst men hoppas det börjar regna!!!

jag - kom så börjar vi gå så vi inte kommer hem om två timmar hahah


kajsa - jadu det vore inge kul men ska vi inte sitta här i en kvart till då så kanske det börjar regna ;-)
jag - vi går om fem minuter

fem minuter senare...
jag - nu går vi!
kajsa - japp! ;-)


och när vi väl har gått en bit, så börjar det ösregna. JIPPIE!!!! >.<




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0