solen is like "i just wanna make u sweat"

hej bloggen och mina läsare!

angela gick för inte så länge sedan, tänkte göra ett litet videoinlägg (men jag är tyvär för trött för det).. vi har ju hållit igång hela två dagarna + natten, tror vi somnade runt fyra igår hahah? var faktiskt inte alls trött just då.

antar att jag det blir tidig läggning ikväll ;PPpPPpppP imorgon ska jag träffa julia, får se vad vi hittar på. men det uppdaterar jag mer om imorgon. och juste, skulle egentligen gjort situps och rumpövningar ikväll men jag gör det imorgon bitti då jag är pigg som en struts! ^^ (hoppas jag)

nu ska jag ligga i soffan och kolla på tv, kanske tar något att äta snart. hoppas ni har haft en härlig sommar än så länge, lev livet säger jag bara!

tagen igår, älskar min mjukisdress!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0