presenterna jag fick "iförväg" av att jag fyller år

brukar ju alltid fira mina födelsedagar antingen före eller efter min riktiga födelsedag! alltså 8:e augusti, för jag fyller ju år mitt på sommaren då ingen är hemma. anyway, så fick jag lite presenter! :)

jag fick en jätte bra mascara, två skitläckra nagellack + armband och en skitsnygg earcuff! (som jag kan visa i ett inlägg någon dag) och så fick jag en parfym som jag velat ha länge, den luktar så otroligt gott! och så fick jag masser av örhängen, super söta. och ett par till örhängen! + pengar

jag blev jätte nöjd med allting, tack så mycket mina tjejer! får ses snart igen allihopa!



edit: orkar inte skriva vem som har köpt vad 

Kommentarer
Postat av: Eva

sv: Aa eller hur! ^^

Btw, vilka fina presenter du fick c: Grattis i förskott!

2011-06-09 @ 23:11:43
URL: http://musicfame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0